Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną. 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres K.A. Jakub Górski, Tąpadła 13n, 55-111 Tąpadła. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres jakubgorski@gmail.com. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres jakubgorski@gmail.com, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. 

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Produkt powinien być oryginalnie zapakowany, nie otwierany, ani zużyty. 

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres:

K.A. Jakub Górski, Tąpadła 13n, 55-111 Tąpadła, nie później niż 14 dni od dnia zakupu.